marketing contenplan

Wat is een marketing contentplan?

Zeg je marketing communicatie, dan zeg je content. Het creëren en verspreiden van relevante content belangrijk voor het aantrekken en vasthouden van klanten. Een effectieve manier om dit te bereiken is door middel van een marketing contentplan. Maar wat houdt dit precies in en waarom is het eigenlijk zo belangrijk?

david ogilvy - marketeer en tekstschrijver

Ode aan een tekstschrijver

David Ogilvy wordt gezien als een van de grootste marketeers en tekstschrijvers van de twintigste eeuw. Hij wist waar hij over sprak en heeft (als selfmade man) de wereld van marketing en tekstschrijven veranderd.

zakelijk bloggen. Hoe dan?

Bloggen voor je bedrijf: hoe je kunt groeien met waardevolle content

Onder zakelijk bloggen verstaan we ‘het schrijven van blogberichten voor bedrijven of organisaties’. Het is een belangrijke manier om de online aanwezigheid van een bedrijf te versterken, de reputatie te verbeteren en de interactie met klanten te verhogen. En het is dan ook net een tikkeltje anders dan ‘gewoon bloggen’. De achtergrond over bloggen in het …

Bloggen voor je bedrijf: hoe je kunt groeien met waardevolle content Lees meer »

voorkom communicatieproblemen alles over de communicatiemuur

De Communicatiemuur | Het overwinnen van obstakels voor effectieve communicatie met je doelgroep

Effectieve communicatie is essentieel voor bedrijven om hun boodschap over te brengen en een sterke band met hun doelgroep op te bouwen. Dus wil je communicatieproblemen voorkomen. Helaas gebeurt het maar al te vaak; er staat een communicatiemuur tussen. En mocht je nu denken, wat is dat, lees dan vooral even verder.  De communicatiemuur is …

De Communicatiemuur | Het overwinnen van obstakels voor effectieve communicatie met je doelgroep Lees meer »

krachtige call-to-actions voor conversie

Hoe je krachtige call-to-actions creëert die conversies stimuleren

Ze spelen een grote rol in menig marketingfunnel; krachtige call-to-actions. Maar waarom zijn ze zo belangrijk? Dat komt doordat ze sterk zijn in het genereren van conversies, oftewel je doelgroep aanzetten tot een gewenste actie.  Oké, volgende vraag. Hoe maak je nu effectieve call-to-actions die echt resultaten opleveren? In dit blog lees je waardevolle inzichten …

Hoe je krachtige call-to-actions creëert die conversies stimuleren Lees meer »